Sascha Jelier rijdt voor Bar Media door Ridderkerk, Barendrecht en Albrandswaard

Van riet naar papier

BARENDRECHT - Het verkoopteam van BAR Lokale Media is sinds 1 februari uitgebreid met Sascha Jelier. Sascha gaat zich vooral bezighouden met de verkoop van advertenties in de winkelcentra in Ridderkerk, Albrandswaard en Barendrecht.

Ze heeft veel zin in haar nieuwe werk, hoewel het wel totaal iets anders is, als wat ze hiervoor heeft gedaan. Sascha verkocht namelijk artikelen van riet. “Het zal even wennen zijn om iets te verkopen wat ik niet in mijn handen kan houden”, lacht ze. “Maar aan de andere kant is dit een heel mooi product om te verkopen.”
Sascha werd acht maanden geleden voor het eerst moeder. Haar dochter Sophie Mae zette haar wereld en dat van haar partner Michael, op zijn kop. ,,Mijn leven draait om Sophie Mae” zegt Sascha: “Alle hobby’s en liefhebberijen die ik had, zijn een beetje naar de achtergrond verdwenen. Ik ben nu vooral blij met mijn gezinnetje, een schoon en opgeruimd huis en iedere week verse bloemen op tafel.” Sascha glimlacht. “Drie dagen in de week en ook nog eens in de buurt werken, vind ik ideaal.”

Sascha voelt zich na twee weken al thuis bij BAR Lokale Media. Mijn collega’s lieten me direct welkom voelen”, zegt ze. “Het is een fijne club mensen en bij de eerste klanten die ik ontmoette vonden ook meteen gezellige gesprekken plaats. Ik hoop nog veel meer winkeliers in de BAR regio te ontmoeten. Wie contact met mij op wil nemen kan bellen naar 06-20183716 of mailen naar
sascha@barlokalemedia.nl.”