Ank en Anrie Remus gaan dansen in Bolnes (foto Martin de Gast)

Danscentrum Remus start danslessen in Bolnes

RIDDERKERK - Vanaf maandag 28 februari gaat Danscentrum Remus danslessen geven in Bolnes. In het zalencentrum van de Protestantse Gemeente aan de Pretoriustraat 58 wordt gestart met een cursus van tien lessen.

Daarmee kan men op een voordelige manier kennismaken met Ank en Anrie Remus en een leuk programma volgen met onder meer quickstep, engelse wals en cha cha. In Ridderkerk staat ook het door Anrie ontwikkelde en unieke Style in Line op het programma: stijldansen zonder partner. Danscentrum Remus bestaat bijna 30 jaar en is nationaal en internationaal erkend. Veel Ridderkerkers hebben de weg naar het danscentrum in IJsselmonde al gevonden. Het voorlopige programma voor de dependance op maandagavond in Ridderkerk is: 19.15 - 20.30 uur Style in Line (geen partner nodig), 20.30 - 21.45 uur Paren Stijldansen. Ook bestaat de mogelijkheid om privélessen te volgen vanaf 21.45 uur. Kledingeisen zijn er niet en de muziek is up-to-date. Voor verdere informatie en inschrijven kan men contact opnemen via 0180428781 of danscentrumremus@gmail.com. Veel informatie is ook te vinden: www.danscentrumremus.nl.