Sensei Wim Lindemans en sensei Kiethton Vervoort

Kiethton Vervoort is Judo Leraar B

RIDDERKERK - Op zondag 20 maart is Kiethton Vervoort van Judostichting To-Uchi uit Ridderkerk geslaagd voor zijn Judo Leraar B examen. Dit examen werd afgenomen in de dojo van de JBN Judo Bond Nederland te Wijk bij Duurstede.

Hiermee rondt Kiethton met succes de officiële opleiding af en voldoet aan de eisen van de Judo Bond Nederland:
- Judolessen zelfstandig plannen, verzorgen en evalueren (kyu- en dangraad niveau)
- Kyugraad examens afnemen
- Judoka voordragen voor danexamens (één graad lager dan eigen graduatie) in het eigen JBN district Zuid-Holland

Binnen de Ridderkerkse Judostichting To-Uchi wordt hiermee het management verder geprofessionaliseerd: sensei Wim Lindemans (5e dan) en Kiethton Vervoort (3e dan) beschikken over de Judo Leraar B papieren. Rob van Pelt (3e dan) is Judo Leraar A en Gert-Jan van der Staaij is in opleiding voor Judo Leraar A.

Judostichting To-Uchi hecht veel waarde aan het beschikbaar hebben van judo-leraren, die via de Judo Bond Nederland zijn geschoold. Deze opleidingen garanderen de veiligheid op de judomat en zorgen voor een professionele begeleiding voor judoka uit alle leeftijdscategorieën. Iedere (aspirant-) judoleraar bij To-Uchi beschikt over een VOG Verklaring omtrent Gedrag.

To-Uchi is sinds 1979 een niet-commercieel ingestelde judoclub met lessen op de maandag- en woensdagavonden. Zie voor meer info www.to-uchi.nl.