De Kunstroute 2022 heeft vier clusterlocaties

Kunstroute Ridderkerk op 21 en 22 mei

RIDDERKERK - Na twee jaar bijna onzichtbaar te zijn geweest door de Corona-perikelen is de Stichting Kunstroute Ridderkerk heel blij om aan te kunnen kondigen dat dit jaar de Kunstroute weer gepland staat op 21 en 22 mei a.s.

De kunstenaars die aan de Kunstroute verbonden zijn hebben in de twee jaar natuurlijk niet stil gezeten, er is dus veel nieuw prachtig werk gemaakt. Bovendien is het werk van twee nieuwe kunstenaars in dit illustere kunstenaarsgezelschap te bewonderen. Reden genoeg om deze data in uw agenda te noteren.

Clusterlocaties
Schilderijen, tekeningen, keramiek, fotografie, beeldhouwwerk, textiele kunsten, edelsmeden, glaswerk, brons, wat eigenlijk niet? In de meest uiteenlopende stijlen en vormen. Twee dagen lang kunnen belangstellenden zowel op clusterlocaties zoals Bezoekerscentrum Waalbos, Galerie Imspa, Kunsthandel Jan Kooijman en Restaurant Paviljoen Struis, als bij enkele kunstenaars aan huis terecht om al het werk te bekijken. De route laat zo genieten van een enorme portie kunst en cultuur die in ons dorp te vinden is. “We kijken er naar uit u te ontmoeten en te mogen vertellen over de kunst die we maken en misschien heeft u maar één seconde nodig…” aldus de organisatoren.
Alle informatie over de Kunstroute 2022 is te vinden op: www.kunstrouteridderkerk.nl