Voor de derde keer een Koningsdag zonder Truckersrit

Truckersrit op Koningsdag gaat wederom niet door

RIDDERKERK - Komende Koningsdag zal er opnieuw geen Truckersrit door Ridderkerk zijn. De organiserende stichting Help Eens Een Handje durft het ondanks de versoepelingen nog niet aan. “Het is en blijft een onzekere tijd richting Koningsdag. Uiteindelijk hebben we met pijn in het hart besloten om ook dit jaar de truckersrit niet door te laten gaan” aldus het HEEH-bestuur, dat er nu een streep door zet omdat men anders te ver in de voorbereidingen zou zitten. Als de ontwikkelingen gunstig zijn en de versoepelingen van kracht blijven hoopt de stichting in september/oktober een truckersrit te houden of met een alternatieve activiteit te komen. Uiteraard wordt gehoopt dat in 2023 weer een truckersrit op Koningsdag mogelijk is.