Passie- en Paaszangavond in de Eben Haëzerkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 16 april is er een Passie- en Paaszangavond in de Eben Haëzerkerk in Ridderkerk-Slikkerveer.

Medewerking aan deze avond verlenen zangvereniging “Met hart en stem” en een meidenensemble onder leiding van Esther de Bel-Brouwer. Daarnaast wordt er gezongen door het jeugdkoor Benjamin onder leiding van Elise van ’t Hof.
Voor muzikale begeleiding zorgen organist Wim Boogaard en pianiste Eva Verwoert. Ouderling J. Voorwinden zal de avond leiden en een meditatie verzorgen. De zangavond heeft als thema “De zeven kruiswoorden”.

Livestream
De opening van de avond in de kerk aan de Oranjestraat 110 is om 19.30 uur. De toegang is gratis. Er is een collecte voor de onkosten. De avond zal ook te volgen zijn via een livestream op: www.ggslikkerveer.nl/live.