Boek over Kinga Bán

Er komt een nieuwe boek uit over het leven van Kinga Bán (1981-2019). Zij was een geboren zangeres. Zingen was voor haar net zo vanzelfsprekend als ademhalen. Ze zong haar liederen over geloof, hoop en onvoorwaardelijke liefde totdat het niet meer ging. Na een lange periode van ziekte overleed Kinga op 37-jarige leeftijd. Muziekjournalist en schrijver Johan Bakker sprak met familieleden, medemuzikanten, vrienden en buren die Kinga’s portret allemaal op hun eigen manier inkleuren. Al die lichte, luchtige, vrolijke en ontroerende verhalen vormen samen een bonte biografie. Wie meer wil weten over de nog onbekende en onderbelichte kanten van Kinga Bán moet dit boek zeker gaan lezen!
Vanaf 29 april is dit boek verkrijgbaar bij De Kandelaar in Ridderkerk.. Een mooi cadeau voor jezelf of voor Moederdag!
De Christelijke boekhandel De Kandelaar is al jarenlang een bekende winkel in het hartje van Ridderkerk, waarvan de winst naar goede doelen gaat.
Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, tel. 0180-424698. Kijk ook in de webshop