Drie energiezuinige dijkwoningen in authentieke omgeving

Uniek nieuwbouwproject Den Eenigendijk

Het bouwbord staat al te pronken op het braakliggende perceel aan de Ringdijk, maar binnenkort wordt dan toch écht de eerste steen gelegd. Een sfeervol nieuwbouwproject wordt gerealiseerd; Den Eenigendijk, bestaande uit drie dijkwoningen.

De afgelopen jaren waren er meerdere partijen geïnteresseerd in het perceel, maar inmiddels is bekend wie het project gaat verwezenlijken. Ontwikkelaar Waardevol Ontwikkelen realiseert in totaal drie woningen, waarvan twee hoekwoningen en één tussenwoning. MAARTENMakelaardij Drechtsteden is verantwoordelijk voor de verkoop en hoofdaannemer Berende zorgt voor de realisatie. Broos de Bruijn architecten verzorgt het ontwerp.

De drie woningen zijn ieder voorzien van een balkon en een diepe tuin. Één van de twee hoekwoningen is zelfs voorzien van een zij-uitbouw met extra ruime berging en eigen parkeerplaats. Er is bij het ontwerp gekozen voor een uitstraling die een mooie middenweg is tussen klassiek en modern, passend bij de omgeving en de omringende woningen. De woningen krijgen ieder een unieke gevelsteen, wat deze alle drie een eigen uitstraling geeft. De woningen worden duurzaam en energiezuinig uitgevoerd, gasloos en voorzien van een warmtepomp.

Een extra bijzonder aspect aan deze huizen is dat het onderhuis een ruimte heeft die naar eigen smaak in te delen is. Bijvoorbeeld als extra slaapruimte, kantoor, hobbyruimte of een ruime leefkeuken. Deze ruimte biedt toegang tot de ruime tuin, waar eveneens de mogelijkheid is voor een vrijstaande berging.

Het nieuwbouwproject bevindt zich op een geliefde plek in het hart van Oud Ridderkerk, gelegen aan de rustige Ringdijk. Vanaf de woningen loop je zo het gezellige centrum van Ridderkerk in met een groot aanbod aan winkels en gezellige eetgelegenheden.

Geïnteresseerd?
De prijzen van de woningen variëren per bouwnummer en beginnen bij € 498.000,-. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf nu inschrijven voor meer informatie via drechtsteden@maartenmakelaardij.nl of 078-8902748. Binnenkort zal de brochure beschikbaar worden gemaakt. Het streven is om de verkoop te starten voor de start van de bouwvak. Naar verwachting start de bouw in het derde of vierde kwartaal van 2022.

Meer informatie over het project Den Eenigendijk of geïnteresseerd in een geheel vrijblijvend verkoopadvies, neem dan contact op via drechtsteden@maartenmakelaardij.nl of via 078-8902748.

Kijk voor meer informatie op www.maartenmakelaardij.nl en volg hen op de bekende social media kanalen voor de nieuwste ontwikkelingen.