Vreemde wezens veroveren zaterdagmiddag en -avond Ridderkerk

Ridderkerk wordt op stelten gezet

RIDDERKERK - Op zaterdag 18 juni zal er in het centrum van Ridderkerk een evenement plaatsvinden onder de titel “Theatro Spectaculo”. De straattheatergroep Close Act en de luchtacrobatiek van Bencha Theater zullen de boel op stelten zetten met hun theatrale show.

De show mag omschreven worden als verrassend, fascinerend en adembenemend. Er zijn twee totaal verschillende shows te verwachten. In de middag zal er twee keer een parade door het winkelhart zijn. Dan zullen de marionetten I-Puppets een interactie aangaan met het winkelend publiek en zij worden ondersteund door de Per-Q slagwerk groep. De parades zijn tussen 13.45 uur en 14.30 uur en vervolgens nogmaals tussen 15.00 uur en 15.45 uur.

Avondshow
Van een totaal ander karakter is de avondshow op het Koningsplein. De show (start om 20.00 uur) wordt ondersteund door passende muziek. Onder de naam “Invasion” zullen diverse elementen de strijd aangaan van goed en kwaad. Natuurlijk zal goed overwinnen. Het staat ook symbool voor de ons achterliggende periode. Na twee bijzondere jaren kunnen we eindelijk weer samenkomen. Met deze show willen we alle ondernemers en in het bijzonder de horeca weer een duwtje in de rug geven.

Ook willen de winkeliers de bezoekers van het Winkelhart Ridderkerk bedanken voor hun steun. De organisatie hoopt ook op een grote opkomst voor dit gratis evenement. Dit is van belang om ook voor de toekomst weer mooie evenementen te kunnen organiseren en dat organisaties gemotiveerd blijven om dit soort evenementen op poten te zetten. Naast de show zal de sfeer deze avond verder nog worden bepaald met muzikale ondersteuning van “Happy Show”. De show van “Theatro Spectaculo” is geschikt voor jong en oud.. Neem uw fototoestel mee, want er vallen mooie plaatjes te schieten. Voor nog meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl”