Meedoen met jeu de boules bij KCR

RIDDERKERK - Jeu de boules hoeft niet beperkt te blijven tot de camping in Frankrijk. In Ridderkerk kan men deze sport beoefenen op mooie grintbanen bij KCR in het Reijerpark.

Mogelijkheden om recreatief mee te doen zijn er op dinsdagmiddag vanaf 13.30 uur, donderdagavond vanaf 19.30 uur en zaterdagmiddag vanaf 13.30 uur. Wie zich wil aansluiten wordt gevraagd om een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn. Het is mogelijk om een maand lang gratis mee te doen om te ervaren of het bevalt. Men is vrij in de keus om op één of meerdere dagen mee te doen. Er zijn achttien banen beschikbaar, dus er kan op elk moment wel een balletje gegooid worden. Wie niet beschikt over eigen spelmateriaal kan dit gedurende de kennismakingsperiode van de club lenen.