Op zondag 3 juli is het feest voor kinderen

Kinderfeest bij House of Worship Hulanda

RIDDERKERK - Op zondag 3 juli organiseert stichting House of Worship Hulanda een groot kinderfeest voor alle kinderen en ouders in gemeente Ridderkerk. De zomereditie van het evenement “Laat je licht schijnen”, is bedoeld om de kinderen een fijne en onbezorgde tijd te laten meemaken, ze mee te geven dat ze belangrijk en gewaardeerd zijn in onze samenleving en bovenal geliefd zijn door God.

Het veelbelovend kinderprogramma (4 t/m 13 jaar) is gratis en gevuld met vele buitenspellen en activiteiten; zoals waterspelletjes, springkussens, photobooth, schminkhoek, kinderwedstrijden en voorstellingen. Alle activiteiten zijn gratis inclusief de vele cadeautjes en prijzen. Daarnaast krijgen alle kinderen lekkere hapjes en drankjes getrakteerd.
Vanaf 14:00 uur zijn de kinderen welkom op het kinderfeest aan de Pretoriusstraat 56, te Ridderkerk. Tip: neem extra kleding/ zwemkleding en een handdoek mee!
Meer info nodig? Bel of app gerust naar het nummer 06 1319 5498.