Praten over gezondheid krijgt vervolg

RIDDERKERK - Ridderkerk Langer Gezond, het leefstijlprogramma van Facet  Ridderkerk, organiseerde afgelopen weken voor het eerst gespreksgroepen over het thema voeding en over slaap en stress. Er word tevreden op teruggekeken.

De gespreksgroepen van Ridderkerk Langer Gezond zijn bijeenkomsten waarin men met anderen praat over gezond ouder worden. Want ouder worden we allemaal, maar hoe doe je dat? Hoe kun je op een gezonde manier ouder worden en hoe doen anderen dat eigenlijk?
Onder leiding van leefstijlcoach Cathy van Es zijn het geslaagde avonden geworden waarin de deelnemers met elkaar hebben gediscussieerd. Er werd naar elkaar geluisterd en er zijn tips en adviezen uitgewisseld.

Bewegen en veiligheid
Na het succes van afgelopen keren is er op maandag 8 augustus een gespreksgroep over bewegen en op maandag 15 augustus staat het thema veiligheid in en om het huis (ook digitaal) centraal. Beide avonden zijn van 19.00 tot 21.00 uur, inloop vanaf 18.45 uur.
De locatie van deze gespreksgroepen is het wijkcentrum van Bolnes aan de Noordstraat 255a. Wie mee wil doen aan deze avonden kan zich aanmelden bij  Facet Ridderkerk via: info@facetridderkerk.nl of 0180-432350.