Internationale samenkomst

RIDDERKERK - Op zondag 24 juli is er een internationale samenkomst in de Boezemkerk te Bolnes. Deze bijeenkomst is gericht op anderstaligen, maar iedereen is welkom.

Het thema van deze middag is “Een open of gesloten hemel”. Gelezen hierbij wordt een gedeelte uit het eerste Bijbelboek, Genesis 28 vers 10 t/m 22. Er wordt dieper op ingegaan door spreker Jos v.d. Hoog. Bij deze samenkomst zijn er vertalingen in het Engels, Arabisch en Farsi. De opening is om 16.00 uur. Vanaf 15.30 uur staan de deuren van de kerk aan de Pretoriusstraat 2 voor iedereen open. Voor kinderen tot twaalf jaar is er een kinderprogramma. Voor de allerkleinsten is er een crèche. Na afloop is er gelegenheid voor ontmoeting bij koffie, thee en fris. Ook zijn er broodjes.
Wie deze samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk.