Bekers voor Jack Vos, Jayden Cheung en Jahmairo Rigters

Beker op verjaardag

RIDDERKERK - Maandagmiddag zijn de viswedstrijden voor de jeugd van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) gestart met 45 deelnemers. Vanwege de vele waterlelies zaten ze flink verspreid rond het water van De Woude in Slikkerveer.

Veruit het meeste werd gevangen door Jayden Cheung. Hij kon zijn veertiende verjaardag vieren met een eerste prijs. Met 21 vissen kwam hij uit op een totaal van twee meter en 76 centimeter. De tweede prijs was voor Jahmairo Rigters. Met zeven vissen kwam hij tot een score van precies een meter. De derde beker was voor Jack Vos. Hij sloeg acht vissen aan de haak, waarmee hij 94 centimeter op de meetlat bracht.
Door 29 deelnemers werden een of meerdere vissen gevangen. Zij mochten allemaal iets uitzoeken van de prijzentafel.

Vanmiddag wordt er gevist aan de Rijnsingel. Op woensdagmiddag 3 augustus gaan de dobbers uit aan de Rembrandtweg. De laatste vismiddag is donderdag 4 augustus aan de Paltrokmolen (achter Reyerheem). Alle wedstrijden zijn van 14.00 tot 15.30 uur. Inschrijven kan ter plekke vanaf 13.00 uur. Meedoen kost een euro per keer.