De Reijer Mulo (foto Oud Ridderkerk)

Reünie van twee klassen Reijer Mulo

RIDDERKERK - Op 10 september 2022 vindt een reünie plaats van klasgenoten van Mulo De Reijer, destijds gevestigd aan de Prinses Margrietstraat in Slikkerveer. Het betreft de examenjaren 1970 en 1971. De reünie wordt gehouden in De Loods aan de P.C. Hooftstraat 4a te Ridderkerk.

In 1971 zijn de laatste examens voor de Mulo afgenomen. Daarmee werd een tijdperk afgesloten en kwam door de Mammoetwet de mavo/havo in beeld. Het wordt een feestelijke reünie-avond met een attractief en creatief programma met een duidelijke programmering, maar ook met vrijheid voor eigen invulling en spontaniteit. Uiteindelijk is het de bedoeling om elkaar na zoveel jaren weer eens te spreken en natuurlijk te luisteren naar de muziek uit eind jaren ’60, begin jaren ’70.
Klasgenoten uit de examenjaren 1970 en 1971 worden van harte uitgenodigd zich te melden bij Hans de Korte (hansdekorte55@gmail.com) of Arie Kooi (a.a.kooi@upcmail.nl). Bij aanmelding wordt een bescheiden vergoeding van € 25,- gevraagd voor entree en munten voor consumpties. Hiermee dragen klasgenoten bij in de te maken kosten voor de reünie.