Foto:

Cursisten van Karin Touw exposeren

Vrijdag 25 januari zal in de Ridderkerkse Oudheidkamer de feestelijke opening plaatsvinden van een expositie met maar liefst 18 exposanten, die allen vaste cursisten zijn van Karin Touw Kunstatelier. Sommigen van hen schilderen al jaren, terwijl anderen wat korter op het artistieke vlak bezig zijn. De in de Oudheidkamer getoonde werken zijn tijdens de lessen gemaakt, die op de maandagavond, dinsdagochtend en middag door Karin Touw worden gegeven. Alle cursisten hebben een groot werk gecreëerd voor aan de wand en een klein werk voor in de vitrine. Het mag dan ook duidelijk zijn, dat het resultaat een bijzonder en kleurrijk geheel is geworden. Karin zal zelf vrijdagavond, bijgestaan door haar cursisten, de opening verrichten. Vanaf 19.30 uur is het gebouw aan de Kerksingel 26 open en het programma zelf begint om 20.00 uur. De tentoonstelling loopt door tot en met 9 maart.