Benefiet voor 'Lock me Up'

De Ridderkerkse Priscilla wil dit jaar een mooi bedrag bij elkaar brengen voor de stichting "Lock me Up – Free a Girl". Zij zal zich ten overstaan van publiek twaalf uur lang vrijwillig opsluiten in een hokje van 1 bij 2 meter als er meer dan 2500 euro voor dit doel binnen is.
"Lock me Up" probeert meisjes uit de gedwongen prostitutie te bevrijden in onder meer Nepal, India, Bangladesh en Thailand. Voor meer informatie: www.lockmeup.nl.
Op vrijdag 22 maart wordt voor dit doel een benefietconcert gehouden in theater Het Plein. In deze zaal, gesponsord door grandcafé Burgerzaken en Van der Valk Hotel Ridderkerk, zal belangeloos opgetreden worden door Rita Young, Perry Zuidam, Rob Rietbroek, Dennis Hillris, Hans van Katwijk en John Paul Chacon. Ook is er deze avond een loterij met vele mooie prijzen, allen gesponsord door particulieren en bedrijven vanuit Ridderkerk en omstreken. "De bedoeling is om zoveel mogelijk donaties op te halen voor Lock me Up - Free a Girl, zodat dankzij de stichting deze meisjes bevrijd kunnen worden uit de gedwongen prostitutie, onderdak en scholing krijgen, een plekje waar zij veilig zijn en een tweede kans op geluk! Iets wat elk kind zo ontzettend verdiend" stelt Priscilla.
Kaarten kosten € 10 en kunnen gereserveerd worden via: priscillajoella1985@hotmail.com.