Workshop met laagjes

Op zaterdag 2 februari begeleidt de Ridderkerkse Mieke Mudde de workshop "Doorleven, jouw leven in laagjes". Er wordt bij deze workshop geschilderd met acrylverf. "Met gebruikmaking van steeds een klein stukje visualisatie schilderen we telkens een ander of aanvullend beeld van onszelf over het vorige beeld heen. Dat beeld kan een portret zijn, maar ook een symbool, bijvoorbeeld een bloem of een voorwerp of gewoon enkel een kleur. Eigenlijk doet de vorm er niet zo toe, het belangrijkste is de ervaring van het werken in laagjes" stelt Mieke.
Voor deelname is schilderervaring niet nodig. De workshop is van 10.00 tot 12.30 uur aan de Koolmees 3 in Ridderkerk-Drievliet. Deze ochtend is de tweede van een serie van drie over 'Doorleven'. De derde en laatste workshop is op zaterdag 9 maart. Voor meer informatie en aanmelding: info@miekemudde.nl of 06 2470 6162. Website: www.miekemudde.nl.