Boekenverkoop bij Kandelaar

Op zaterdag 26 januari is er weer verkoop van tweedehands boeken in de Christelijke boekwinkel "De Kandelaar" in Ridderkerk. Op de bovenetage van de winkel aan de Sint Jorisstraat 10 liggen van 13.00 tot 17.00 uur de gebruikte titels uitgestald. Het aanbod bestaat uit onder meer romans, kinderboeken, dagboeken en boeken op het gebied van theologie en geschiedenis. Ook zijn er tweedehands cd's te vinden.
De opbrengst van de boekverkoop komt deze keer ten goede aan de werkgroep Vluchtelingen. Deze werkgroep vanuit diverse kerken in Ridderkerk verzorgt twee keer per maand een internationale samenkomst in 'de Kern' in Slikkerveer. De opbrengst van de afgelopen maanden (1100 euro) is overgemaakt naar Operatie Mobilisatie, in het bijzonder voor de familie Sterk.