Filmblok van Cine '67 op TV

TV Ridderkerk gaat dit jaar verder met het vertonen van filmclub Cine ’67. De leden van deze Zwijndrechtse club tekende de afgelopen jaren voor een breed scala aan films, waaronder korte speelfilms, documentaires en andere producties.
Voor de vertoning op de lokale televisie wordt een greep uit deze films gedaan. Deze week is het 98ste blok van deze serie te zien. Dit filmuur bestaat uit “Kieken” (een natuurfilm over het Quackjeswater bij Rockanje), “De Blauwvoet Jan van Gent” (een reportage over de levenscyclus van de Blauwvoet Jan van Gent) en “Brandhout” (een korte speelfilm over de jacht naar hout voor de open haard).
TV Ridderkerk vertoont dit filmblok op zaterdag 9 januari om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.
Meer informatie over de filmclub Cine '67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.