Oproep voor zorgspecial

Voor onze zorgspecial in de Ontdekdezorg week van 22 tot en met 27 maart zijn wij op zoek naar mensen die in de zorg werken en hier over willen vertellen.
Heb jij veel te maken met covid-19? Wil je studenten warm maken voor jouw beroep? Wil je de lezers laten weten hoe mooi werken in de zorg kan zijn of hebben de zorgmedewerkers voor jou als patiënt juist heel veel betekend?
Mail naar astrid@barlokalemedia.nl.

Praten met Pieter Boele

Op zondag 31 januari is er weer een aflevering van het radioprogramma "Praten met een Ridderkerker”. Te gast is dit keer Pieter Boele.
Als kind liep hij tussen de schepen op de werf in Bolnes. Daar zal zeker op worden teruggeblikt in het gesprek met presentator Aad Hoogendijk. Pieter kan daarnaast veel vertellen over Oosterse wijsheden en is ook nog eens een begenadigd zanger.
Deze uitzending van "Praten met…” is zondag te beluisteren na het nieuws van 13.00 uur. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te ontvangen via de kabel op 107.1 FM, etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Op deze site vindt men ook alle andere luistermogelijkheden van de lokale omroep.