Films over bijen en ooievaars

Deze week zendt Ridderkerk weer een filmblok met films van filmclub Cine '67 uit. De leden van deze regionale club in Zwijndrecht hebben de afgelopen jaren een breed scala aan films gemaakt, waaronder korte speelfilms, documentaires en vakantiereportages.
In het filmblok van deze week zijn vijf films opgenomen: "Vloeibaar goud” (een kijkje achter de schermen bij een imker in Oud-Beijerland), "Molens Kinderdijk en toerisme” (een registratie over Kinderdijk en het toerisme), "De Topsporter” (een speelfilm waarin een topsporter er alles voor doet), "Wildlife On Kangaroo Island” (een impressie van een bezoek aan Kangaroo Island in Australië) en "Bikken en Klepperen” (een film over Ooievaarsdorp Het Liesveld en kunst). TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op zaterdag 30 januari om 14.00 en 18.00 uur. Meer informatie over de filmclub is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.