Spelers trouw aan Rijsoord

Met oog op het volgende seizoen heeft de technische commissie van vv Rijsoord gesprekken gevoerd met alle huidige selectiespelers. Daarmee is er nu al de zekerheid dat veel spelers blijven. Toezeggingen zijn reeds gedaan door Danilo Alkema, Gazar Dermendjan, Danny Haasdijk, Chantley Job, Donovan Lioe Anjie, Maily Lopez, Romano Niamut, Guillermo Pinas Mitchel v.d. Spoel, Gianni Straal en Ronan v.d. Tak. Zij zullen ook het komende seizoen in Rijsoord actief zijn.
Eerder was al bekend geworden dat Menno Vooges heeft gekozen voor overschrijving naar bvv Barendrecht. Lorenzo v.d. Heijden heeft aangegeven dat hij na dit seizoen geen deel meer uit zal maken van de eerste selectie. Hij gaat in een lager Rijsoord-team aansluiten.

Bewegen met Facet met digitale lessen

Zolang de coronamaatregelen geen fysieke beweeglessen toestaan, biedt Facet Ridderkerk digitale beweeglessen aan, die live zijn te volgen.
Men kan zo op afstand meedoen aan conditiegymnastiek op maandag van 19.15 tot 20.15 met vakleerkracht Elseline Kruithof, aangepaste gymnastiek (eventueel met behulp van stoel) op dinsdag van 9.30 tot 10.30 uur met vakleerkracht Christa van Gent, yoga op woensdag van 10.00 tot 11.00 uur met vakleerkracht Mike Hartog, aangepaste yoga op donderdag van 9.30 tot 10.30 uur met eveneens Mike Hartog en Seniorenfit op donderdag van 11.00 tot 12.00 uur met vakleerkracht Mark Schouten.
De lessen worden gegeven via het programma Microsoft Teams. Deelname kost € 10 per maand. Met automatische incasso wordt dit geld aan het einde van de maand verrekend. Wie zich opgeeft voor deze lessen krijgt een of twee dagen van tevoren een email met een link naar de gekozen les.
Inschrijven kan met het aanmeldformulier dat men kan downloaden van de website van Facet: www.facetridderkerk.nl. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Jesper Lagendijk: jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl of 0180-432350.