Zes films van Cine '67 op TV

TV Ridderkerk zendt deze week zes korte films van leden van de regionale filmclub Cine '67 uit.
Dit filmblok bestaat uit "Der10” (een speelfilm over meisjes van dertien), "Lowietje” (een animatiefilm over een grappig mannetje), "Langs de Lot” (een vakantiefilm waarin op zoek gegaan wordt naar de bron van rivier de Lot), "Theodoortje - De Kapper” (een speelfilm naar een gedicht van Annie M.G. Schmidt, "Wild Temptation” (een speelfilm over verleiding) en "Hello Belize” (een vakantiereportage over Belize).
Deze films zijn te zien op zaterdag 6 februari vanaf 14.00 en 18.00 uur.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op: www.rtvridderkerk.nl.
Meer informatie over de filmclub Cine '67 is terug te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.