Foto:

Maand van de Bijbel bij Kandelaar

RIDDERKERK - Christelijke boekhandel De Kandelaar in Ridderkerk doet mee met de Maand van de Bijbel.

Deze Bijbelmaand (24 januari t/m 21 februari 2021) wordt georganiseerd op initiatief van uitgeverij Royal Jongbloed en Adveniat, in samenwerking met Berne Media, de Byblos-boekhandels, KRO-NRCV, EO, Elisabeth, Friesch Dagblad, Internationale Bijbelbond, KokBoekencentrum, het Nederlands Dagblad, het Nederlands Bijbelgenootschap, Skandalon en de Bijbelvereniging.
De bedoeling van deze actie is: mensen en andere organisaties in beweging krijgen om aandacht te genereren voor dit Boek der Boeken. Het is de wens van de organisatoren dat door heel het land een vuur wordt aangewakkerd om te participeren, samen van de inspiratie te proeven en plezier te beleven aan de Bijbel.
De Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar is bij uitstek het Bijbelhuis van Ridderkerk. Er wordt op de Maand van de Bijbel ingehaakt met de vraag: Wat is Wat is jouw favoriete Bijbeltekst? Iedereen kan hierop antwoorden met een mail naar: pr@de-kandelaar.nl. De tekst die het meest wordt genoemd wordt geplaatst op de website, de Facebookpagina en Instagram van de Kandelaar.
Ook nu de winkel aan de Sint Jorisstraat 10 noodgedwongen gesloten is, gaat de verkoop van Bijbels en christelijke lectuur door. Bestellen kan via: www.de-kandelaar.nl, email naar: winkel@de-kandelaar.nl of telefonisch tussen 14.00 en 16.00 uur via 0180-424698. De Kandelaar bezorgt de bestellingen meestal dezelfde dag nog! En in Ridderkerk is dat gratis.