Uw Valentijnsgroet gratis in de krant

Wij bieden u de mogelijkheid op donderdag 11 februari uw valentijnsgroet gratis in de De Combinatie te plaatsen. Mail uw bericht (evt. met foto) vóór maandag 8 februari 12.00 uur naar: lezersactie@bar
lokalemedia.nl o.v.v. valentijnsgroet
Wij zorgen dat uw bericht op een leuke manier in de krant komt!
(We behouden ons het recht voor, om zonder opgave van reden, teksten te weigeren)

Artikelen voor Voedselbank

Zaterdag 6 februari zamelt de Protestantse gemeente Bolnes weer producten in voor de Voedselbank Ridderkerk. Dit keer wordt gevraagd om vooral aardappelpuree, blikken en potten groente en houdbare melk te brengen. De artikelen kunnen tussen 11.00 en 12.00 uur ingeleverd worden bij de kerk aan de Pretoriusstraat 56.

Gilde dame overleden

Op 27 januari is Henny van Zoeren overleden. Zij was in 1987 medeoprichtster van het Gilde Ridderkerk. Dit initiatief gaf senioren de kans om hun vakkennis, vaardigheden of hobby met plaatsgenoten te delen. Via het Gilde leerden veel Ridderkerkers bridgen, schilderen of tuinieren. Ook kwam het tot taallessen en het latere project Samenspraak.