Verrassing voor de gangmakers van de Lohmanstraat
Verrassing voor de gangmakers van de Lohmanstraat Foto:

Verrassing voor gangmakers van negen Lief en Leedstraten

Ook verrast met Valentijn? De gangmakers van de Lief en Leedstraten wel! Zij hebben als bedankje voor hun inzet voor hun buren een roos en een pot vol lekkers ontvangen. Inmiddels telt Ridderkerk negen Lief en Leedstraten. De gangmakers van deze straten zetten zich in voor de buren, maar op vrijdag 12 februari was dit even anders. De gangmakers werden door de medewerkers van Facet Ridderkerk verrast met een bedankje voor hun inzet.
Wil jij ook zorgen voor een Lief en Leedstraat en met behulp van een klein budget en actiemateriaal aan de slag gaan? Meld je dan nu aan als gangmaker. Het is handig én gezellig om dat met twee personen te doen. De gangmakers worden door Facet Ridderkerk begeleid met het benaderen van buren en ondersteund met alle materialen die daarvoor nodig zijn. Voor meer informatie: 0180 - 432 350 of liefenleedstraat@facetridderkerk.nl.