Arnaud de Graauw mocht de award in ontvangst nemen
Arnaud de Graauw mocht de award in ontvangst nemen Foto: Cor Salverius Fotografie

Beste VW-werkplaats

Ames Ridderkerk heeft de Volkswagen Service Quality Award 2021 gewonnen in de categorie ‘klantentevredenheid'. Dat betekent dat zij zich een jaar lang ‘beste Volkswagen Werkplaats van Nederland' mag noemen.
Elk jaar onderzoekt Volkswagen Nederland de klantentevredenheid en dienstverlening van de Volkswagen dealers. Op basis van klantenbeoordelingen heeft Ames Ridderkerk de hoogste klantentevredenheid van alle VW-dealers van Nederland behaalt. "Op een score van -100 tot +100 hebben wij 77,50 punten behaald. Als je dat omrekent zou dat op het rapportcijfer 9 uitkomen. Een prachtige score. De nummer twee is met 69,45 punten ver achter ons" zegt de trotse servicemanager Arnaud de Graauw, die benadrukt dat dit een teamprestatie is: "Want we doen dit echt samen.”