Korte films van Cine ’67 op TV

TV Ridderkerk vertoont deze week weer enkele films van leden van de regionale filmclub Cine '67. Er is een filmblok gemaakt met vijf korte films. Vertoond worden "Op zoek naar The Big Five” (een reportage van een vakantie in Zuidelijk Afrika), "Danny's lol” (een speelfilm waarin twee vrienden na jaren weer eens afspreken), "De Mèkkerstee” (een reportage over De Mèkkerstee in Ouddorp, "Kans op gladheid” (een verslag van de 42e editie NK Sprietlopen in Puttershoek in 2018) en "Herinnering” (een vakantiereportage aan de hand van een brief uit China). RTV-Ridderkerk zendt op zaterdag 20 maart uit om 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.