Internationale samenkomst in de Boezemkerk

Op zondag 21 maart is er weer een internationale samenkomst in de Boezemkerk in Bolnes. Deze dienst voor anderstaligen kan door een beperkt aantal bezoekers bijgewoond worden. Alle andere belangstellenden kunnen online luisteren via: www.boezemkerk.nl.
De internationale samenkomsten zijn een initiatief van verschillende samenwerkende kerken in Ridderkerk. Er wordt op deze middagen gezorgd voor vertalingen in het Engels, Arabisch en Farsi. Aanstaande zondag is het thema "Eindelijk thuis”. Ron Hofland heeft hiervoor 1 Koningen 17 als vertrekpunt gekozen: Het huis van de hemelse Vader”.
De samenkomst begint om 16.00 uur. Wie erbij wil zijn kan zich opgeven via: werkgroepvluchtelingen@outlook.com.
Wie de Internationale Samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk. Voor meer informatie: www.internationalserviceridderkerk.nl.

Verloren
Een lichtbruin, eenzijdig gehoorapparaat, verloren in het centrum van Ridderkerk. De vinder kan bellen naar 0180-423503.