Online avond met de Net Foundation

Heijkamp Interieur in het centrum van Ridderkerk is de locatie waarvandaan stichting NET Foundation op zaterdag 20 maart een gespreksavond uitzendt. Directeur Raymond Warnaar vertelt deze avond over het werk dat NET Foundation doet om wereldwijd voorgangers, die vaak weinig Bijbelkennis hebben, te begeleiden en toe te rusten. Ridderkerker Tineke van der Waal leidt het gesprek, waaraan ook ds. L. den Butter, voorzitter van de stichting, zal deelnemen. Drie andere Ridderkerkers zorgen voor een muzikale bijdrage: Thijs Huijser, Maartje en Lieke Kok. De avond begint om 20.00 uur en is te volgen via: www.netfoundation.nl/zendingsavond.

Winkelen bij De Kandelaar

De Christelijke Boek- en Muziekhandel De Kandelaar mag nu ook weer mensen in de winkel ontvangen. Naast het online te bestellen en thuisbezorgen kan men op de site van De Kandelaar een bezoek inplannen om te winkelen of het bezoeken van de tweedehands afdeling. Men moet daarbij wel letten op de keuze die men maakt, want beide afdelingen bezoeken op dezelfde afspraak is helaas niet mogelijk. Voorlopig is De Kandelaar dagelijks geopend van 10.00 tot 12:00 en van 14.00 tot 16.00 uur (op maandag alleen van 14.00 tot 16.00 uur. Op vrijdagavond kan men terecht van 19.00 tot 20. 00 uur. Op de website van De Kandelaar kan men zelf een tijdslot kiezen: www.de-kandelaar.nl. Via de webshop kan men ook online bestellen en betalen met I-Deal. Ook kan bestellingen via de mail doen: winkel@de-kandelaar.nl of telefonisch via 0180-424698. Bestellingen kunnen afgehaald worden aan de achterzijde van de winkel (Kerksingel 6A). Dit om te voorkomen dat we de stoep aan de voorzijde in de Sint Jorisstraat wordt geblokkeerd. Men kan bij afhalen pinnen. Binnen Ridderkerk wordt gratis bezorgd.