Foto:

Sale bij Kledingbank

Van maandag 29 maart tot en met vrijdag 2 april is het uitverkoop bij de Kledingbank op de Dr Colijnstraat 40 in Ridderkerk. De winkel is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag open van 11.00 tot 15.00 uur. Kleding, cadeaupakketten voor baby's en kinderen, kindersteps, een paar fietsen en wat snuisterijen zijn te koop voor kleine prijsjes. Laarzen of een jas zijn bijvoorbeeld maar twee euro, een broek een euro. Elke dag is er nieuwe aanvoer van spullen. Alle geïnteresseerden zijn welkom! De opbrengst is ter dekking van de vaste lasten. De Kledingbank houdt zich aan de coronaregels. Dus een beperkt aantal mensen in de winkel voor een korte tijd. Op de middagen en wat later in de week is het vaak rustiger. Voor meer informatie: 06 4438 2705.

Verleden van Alblasserwaard

Vorige week is RTV-Ridderkerk gestart met een informatieve serie over de Alblasserwaard. De documentaire van 28 afleveringen over de Alblasserwaard is gemaakt door RTV Papendrecht. Op donderdag 25 en zaterdag 27 maart wordt het tweede deel uitgezonden. In deze aflevering wordt teruggegaan naar de tijd van de tijd van de oudste bewoners van de Alblasserwaard, zo'n 7500 jaar gelden. De uitzendingen zijn beide dagen om 14.00 en 18.00 uur.