De Kandelaar bezorgt thuis

Als het even kan worden de bij de Christelijke boek- en muziekhandel De Kandelaar bestelde boeken mooi inpakt in Ridderkerk gratis thuis bezorgd. De vrijwilligers van De Kandelaar springen er graag voor op de fiets. Er komen elke dag online bestellingen binnen via de webshop www.de-kandelaar.nl of telefonisch. Bestellingen afhalen kan ook. Met de verkopen kunnen goede doelen maandelijks door de Kandelaar financieel worden ondersteund. Op de site van de Kandelaar staan de diverse doelen die ondersteund worden.

Tafel met kortingen
De boekentafel met 30% korting kan weer in de winkel bekeken worden. Winkelbezoek kan online via de website worden gepland: www.de-kandelaar.nl of via 0180-424698.
De Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk. Voor afhalen moet men aan de achterzijde van de winkel aan de Kerksingel 6A zijn.