Stille Week in de Singelkerk

Op de avonden van maandag 29 maart t/m donderdag 1 april zijn er in de Ridderkerkse Singelkerk korte bijeenkomsten van ca. 45 minuten ter voorbereiding op Goede Vrijdag en Pasen.
Het thema van deze vier avonden is: Jezus - de lijdende Priester. De avonden worden live gestreamd via het YouTube-kanaal van de Singelkerk. Per avond kunnen er maximaal 30 mensen in de Singelkerk aanwezig zijn.
Wie erbij wil zijn, kan zich aanmelden via: RDTC@Solcon.nl. Graag in de mail aangeven welke avond de voorkeur heeft. Alle bijeenkomsten beginnen om 19.30 uur.

Oproep

Toeslagenaffaire
Ook in Ridderkerk zijn ca 60 gezinnen in de problemen door de toeslagenaffaire. En het is nog niet opgelost. Wilt u vertellen hoe het gaat? Misschien kunnen we wat voor u doen.
Mail ons gerust: fractie.ridderkerk@pvda.nl.