Paasdiensten op de radio

Op vrijdag 2 april (Goede Vrijdag) is er een extra uitzending van het radioprogramma ‘Ridderkerk en de Kerken' bij Radio Ridderkerk. Er wordt een kerkdienst uitgezonden vanuit de Elimkerk. De uitzending begint om 19.00 uur en duurt tot 21.00 uur.
Ook op Eerste Paasdag (zondag 4 april) is er een uitzending van 'Ridderkerk en de Kerken'. Dan wordt de kerkdienst te beluisteren vanuit de Immanuelkapel. Deze dienst begint direct om 9.00 uur. Rondom de diensten wordt gepaste muziek ten gehore gebracht. De presentatie van beide uitzendingen is in handen van Arja van Dijk. De techniek verzorgen Marijn van der Kruijt en René Lodder. Radio Ridderkerk is te beluisteren via de kabel op 107.1 FM, ether op 105.7 FM en via: www.rtvridderkerk.nl. Afstemmen kan ook op TV Ridderkerk met Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo CL+ op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en met de RTV-Ridderkerk APP.