Ouders mogen met kleintjes naar speeltuin

In tegenstelling tot wat vorige week in het persbericht van Speeltuinvereniging Dillenburg meldde, worden er a.s. zaterdag bij de opening van de speeltuin wèl ouders in de speeltuin toegelaten. Dit geldt alleen voor kinderen die begeleiding nodig hebben. Ouders of grootouders die uit belangstelling naar de speeltuin willen komen, wordt verzocht om nog enig geduld te hebben. Het hek zal voor iedereen open kunnen als de coronamaatregelen dit mogelijk maken. Nu kunnen er kinderen t/m 12 jaar komen spelen. Voor meer informatie: www.speeltuindillenburg.nl.

McDonald's is gesloten voor verbouwing

Wegens een verbouwing is de vestiging van McDonald’s in Ridderkerk deze week gesloten. Zowel het (afhaal)restaurant als de McDrive zijn dicht tot vrijdagmiddag 23 april. Die middag moet alles vanaf 17.00 uur weer in bedrijf zijn. Er gelden nog steeds aangepaste openingstijden. Vanwege de avondklok sluit het restaurant om 21.30 uur.

LEZERS SCHRIJVEN

Bedankje
Via deze weg wil ik iedereen bedanken, die mij afgelopen zaterdagmiddag heeft geholpen na een verkeerde manoeuvre met mijn auto in de Dr. Colijnstraat in Ridderkerk. Zowel degenen die direct telefonisch hulp boden als het politie-, ambulance- en brandweerpersoneel, dat snel ter plaatse was. Ter geruststelling moet ik mededelen dat ik aan alles geen medische of gezondheidsproblemen heb overgehouden.

De eigenaar van de auto

Baasje was binnen
Naar aanleiding van de foto van de honden voor de etalage van Sellicious in De Combinatie van 15 april:
Ja, het baasje was binnen. Luna (Maan) en Crema (Slagroom) hielden nauwlettend in de gaten of het baasje wel de juiste cupcakes voor hen meenam.

Rien Brinckmann