Aangepaste deadline

Vanwege Hemelvaartsdag op 13 mei verschijnt De Combinatie in die week op woensdag 12 mei. Kopij voor deze krant moet maandag 10 mei om 12.00 uur bij de redactie binnen zijn. Advertenties dienen uiterlijk maandag 10 mei om 16 uur binnen te zijn.

Artikelen voor voedselbank

De Protestantse Gemeente in Bolnes zamelt op zaterdag 1 mei weer producten in voor de Voedselbank in Ridderkerk. Met deze maandelijkse inzameling hoopt men dit keer in het bijzonder op het verkrijgen van allesreinigers, wasmiddelen, afwasmiddelen en andere schoonmaakproducten. Daarnaast zijn langer houdbare voedingsmiddelen altijd welkom. De artikelen kunnen zaterdagmorgen tussen 11.00 en 12.00 uur ingeleverd worden bij de kerk aan de Pretoriusstraat 1.

Wereldwinkel weer open

De Wereldwinkel Ridderkerk is weer geopend op woensdag t/m zaterdag van 11.00 tot 15.00 uur. De inkopers hebben weer mooie artikelen ingekocht, waaronder veel mooie en leuke moederdagcadeautjes. Als heropeningsaanbieding wordt er 40 procent korting op alle zilveren sieraden gegeven. Elke klant krijgt gratis een tomatenplant.