Korte films op TV Ridderkerk

TV Ridderkerk zendt deze week weer films uit van leden van de regionale filmclub Cine ’67. Er is een filmblok gemaakt met drie korte films.
Opgenomen in dit blok zijn “Crisis” (een speelfilm over een crisis in een huwelijk), “Schotch Malt Whisky” (een documentaire waarin onderzocht wordt of whisky ook gezond kan zijn) en “Voetstappen” (een speelfilm waarin een niet alledaagse situatie een vreemd vervolg krijgt).
Deze films zijn op zaterdag 15 mei mei op het lokale tv-kanaal te zien vanaf 14.00 uur en vanaf 18.00 uur. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.

LEZERS SCHRIJVEN

Niet op 1,5 meter
Afgelopen donderdag stonden er in de Combinatie verschillende stukjes met foto's over de dodenherdenking van 4 mei. Altijd weer een emotioneel moment. Wat mij heel erg opviel was dat er op de foto's door de genodigden beslist niet de 1,5 meter in acht genomen werd. Zowel in de stoet als tijdens de 2 minuten stilte niet. Toch ook wel een zeer belangrijk moment in deze tijd.

Peter Pannet