Welkom in de Singelkerk

De Singelkerk in het centrum van Ridderkerk zet op zaterdag 22 mei de deuren weer voor iedereen open van 13.00 tot 16.00 uur. Men is deze middag in de kerk aan de Kerksingel welkom voor een moment van rust, gebed, een luisterend oor of het stellen van vragen. Ook belangstellenden die nieuwsgierig zijn naar hoe de kerk er van binnen uitziet zijn van harte welkom.

Fietsschool is weer gestart

Met de versoepelingen van de coronaregels is ook de Fietsschool Ridderkerk weer gestart. Er worden gratis fietslessen gegeven aan Ridderkerkers die het fietsen nog niet machtig zijn.
Elke maandag en dinsdagmorgen verzamelen cursisten en docenten zich op de Dr. Colijnstraat in het centrum van Ridderkerk. De eerste lessen worden gegeven op een veilig plein zonder verkeer. Gevorderden gaan met de docenten door Ridderkerk fietsen zodat spannende situaties als rotondes en tunneltjes kunnen worden geoefend. Ook de verkeersregels kunnen zo in de praktijk worden ervaren. De ervaren docenten Annet, Wilda en Zobeida kunnen iedereen leren fietsen!
Nieuwe deelnemers kunnen zich aanmelden via 06 4438 2705 en een inschrijformulier halen bij de Kledingbank of de FoodCompany Ridderkerk.