Ds. Kamphuis en echtgenote toegesproken (foto Maartje Kok)
Ds. Kamphuis en echtgenote toegesproken (foto Maartje Kok) Foto:

Ds. Kamphuis verrast

Afgelopen maandag herdacht dominee Kamphuis, de wijkpredikant van de Singelkerk, zijn 40-jarig ambtsjubileum. Hij wilde hier op een bij hem passende, bescheiden wijze aandacht aan geven tijdens de kerkdienst, daarbij voorop stellend dat het de Heere is Die alle dank toekomt. Groot was de verrassing dat er niet alleen een toespraak was van dhr. Van der Duijn Schouten namens de gemeente, maar dat ook zijn kinderen het woord namen om hun ouders van harte geluk te wensen. Tevens werd er een speciaal voor de gelegenheid door dhr. Pors geschilderd schilderij onthuld en boden de kinderen van de gemeente een prachtige bos bloemen aan. Tenslotte was er na de dienst een digitale felicitatie van tientallen gemeenteleden, waarbij de dankbaarheid en liefde van en tot de gemeente de boventoon voerden.