Foto:

EvR sponsort optreden

In 2018 was het al de verkiezingsslogan van Echt voor Ridderkerk: EvR doet het! En sinds die tijd hebben we het ook gedaan! Contacten onderhouden met inwoners van Ridderkerk, gratis reanimatietrainingen aangeboden, diverse schoonmaakacties uitgevoerd. En onlangs is daar weer het muzikaal optreden bijgekomen” zegt raadslid Cora van Vliet. Voor de bewoners van Reyerheem sponsorde Echt voor Ridderkerk onlangs een muzikaal optreden van Henk Broekhuizen. Vijf kwartier lang konden de aanwezigen genieten van muziek uit de ‘oude doos', gespeeld op het keyboard. Uiteraard waren daar ook diverse verzoeknummers bij. Veel bewoners konden alle liedjes meezingen. Een enkeling kende er maar een paar. Maar dat maakte niet uit. De pret was er niet minder om! Onder het genot van een kopje koffie of thee, mét gebak, kon de middag niet meer stuk.
Wilt u ook een gratis optreden voor uw bewonersgroep regelen? Neem geheel vrijblijvend contact op via: info@echtvoor
ridderkerk.nu.