Dansen in Het Licht

In de voormalige school aan de Platanenstraat 6 in Ridderkerk-West is op 16 en 23 juni een workshop “Dansen in het Het Licht”. De deelnemers zullen op verschillende muziek bewegen om het licht in zichzelf te ervaren.
“Waar licht is kunnen geen negatieve gevoelens en gedachten zijn. Samen kunnen we dit ervaren op prachtige inspirerende muziek” zegt Pieter van Dongen. Zijn dansen op muziek kent elementen uit aikido en Japanse yoga, waarmee de docent jaren ervaring heeft: “Centraal in deze les van twee uur en een kwartier staat mooie muziek vanuit heel veel stromingen in combinatie van bewegen vanuit je kern.”

Oase van kleuren
Van Dongen presenteert dit muziekprogramma met een oase van kleuren in samenwerking met discjockey Jos Roderkerken. “Er is sprake van een climax, waarbij je mee genomen wordt om je volledig te bevrijden. En het wonder van de ontdekking van je eigen energetisch bewegen te ervaren.”
De workshops zijn van 19.15 tot 21.45 uur. Deelname kost € 20, inclusief koffie/thee met iets lekkers. Voor meer informatie: 0180-417135.