De jonge automobilist overleed ter plekke (foto AS Media)
De jonge automobilist overleed ter plekke (foto AS Media) Foto: AS Media

Verongelukt op N915

Een 19-jarige jongen is in de nacht van maandag op dinsdag om het leven gekomen door een ongeval op het Ridderkerkse deel van de N915. Op de weg tussen Alblasserdam en Ridderkerk (vroeger het deel van de A15 van en naar de Alblasserdamsebrug) raakte de jonge automobilist door nog onbekende oorzaak van de weg. Het slachtoffer werd uit de over de berm tollende wagen geslingerd. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeluk dat gebeurde rond 01.15 uur.

Fotograaf belaagd - Een fotograaf is op vrijdag 4 juni agressief en fysiek belaagd toen hij vanaf de openbare weg foto's maakte van een containerbrand bij een bedrijf in Bolnes. Hij vermoedt dat personeel zijn werk wilde beletten. Bij de schermutselingen liep zijn apparatuur kleine schade op.