Ridderkerk FM in oranjestemming

Tijdens de groepswedstrijden van het Nederlands elftal zal Ridderkerk FM een uur voorafgaand aan de wedstrijd met het programma “In het hol van de leeuw” voorbeschouwen en de oranjestemming vergroten. De programmamakers bedachten hiervoor o.m. een kwis om de voetbalkennis van sportbestuurders, wethouders raadsleden e.a. te beproeven. Zij zullen uitgenodigd worden deel te nemen aan de Ridderkerk FM EK poule. Met de eeuwige roem en een bokaal voor in de prijzenkast moet het toch een leuke uitdaging zijn voor de deelnemers. Arie Ouwens, heeft namens de sportredactie van Ridderkerk FM de uitnodigingen verstuurd.
“In het hol van de leeuw” is er op 13 en 17 juni om 20:00 uur en op 21 juni om 17:00 uur. Mocht Oranje verder komen na de groepsronde gaat ook het programma door. De radiomakers hopen ook op contact met supporters die in het bezit zijn van een kaartje voor één of wellicht alle groepswedstrijden, zodat we ook die kunnen bellen voor een sfeerimpressie vanuit de Johan Cruijff Arena. Wie voor het voetballen naar Amsterdam gaat kan mailen naar:oranje@ridderkerkfm.nl.

Korte speelfilms van Cine ‘67

TV Ridderkerk zendt deze week vier films uit van leden van filmclub Cine ’67. Naast de lentebeelden van “Een zonnige dag op Flakkee” zijn in dit filmblok drie korte speelfilms opgenomen.
De film "Een Buitenkans” gaat over een samenloop van omstandigheden leidt tot iets bijzonders. Daarnaast op de rol staan "Verdacht” (een film waarin een vrouw een man in een bus ontmoet en hem verdenkt van moord) en "Ze bestaan echt” (een speelfilm over een dom blondje).
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op zaterdag 12 juni om 14.00 tot 18.00 uur.

Facetkantoor weer open

De baliemedewerkers van Facet Ridderkerk staan vanaf 9 juni weer klaar voor mensen met dringende vragen. Facet roept wel op om nog steeds zoveel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0180-432 350. Men kan alle vragen stellen aan de baliemedewerkers en wordt teruggebeld met het antwoord of het maken van een afspraak.