Facet opent wijkcentra

Na de versoepelingen van de coronamaatregelen opent ook Facet Ridderkerk voorzichtig haar accommodaties. Vanaf woensdag 9 juni zijn bezoekers van de wijkvoorzieningencentra weer welkom tijdens de inloop en activiteiten en is de balie van het kantoor aan de Schoutstraat 5 geopend voor bezoekers. Ook De Loods en de jongerensozen zijn weer geopend. De horeca in de wijjkcentra van Bolnes en Ridderkerk-West draait ook weer. Let op: er kan alleen contactloos (met pin) betaald worden! Het dragen van een mondkapje is verplicht wanneer men in beweging is. Bij binnenkomst worden bezoekers gevraagd zich te registreren. Ook wordt gevraagd of men klachten heeft. De richtlijnen vanuit het RIVM worden strikt nageleefd.