Junioren van Saturnus '72 vulden de vuilniszakken
Junioren van Saturnus '72 vulden de vuilniszakken Foto:

Handbalsters ruimen op

De A en B junioren van handbalvereniging Saturnus’72 hebben vorige week woensdag deelgenomen aan de “Opschoonactie” in Ridderkerk.
De beide teams hebben voor deze actie het Reyerpark onder handen genomen. Hierbij hebben de teams flink wat zwerfafval opgeruimd. “Jammer dat men zoveel onnodig afval achter laat op deze sportaccommodatie. Zeker nu er ook een priklocatie van de GGD is hoop je dat de bezoekers het park schoon en netjes houden”, vertelde de meiden na afloop van hun opruim training. En nu maar hopen dat alles schoon blijft.

Casper Gerritse niet aan de aftrap

Net voor het sluiten van de overschrijvingsperiode is vv Rijsoord verrast door het afhaken van drie spelers voor de selectie. Op de spelerslijst moest een streep gezet worden door Railey Martijn (blijft toch bij Heerjansdam), Ronan v.d. Tak (keert terug naar sc Feyenoord) en Casper Gerritse (blijkt door blessure toch niet aan te kunnen haken). Gelukkig stonden er nog wat lijntjes open en is de technische commissie er in geslaagd om de selectie net voor de deadline aan te vullen. De nieuwe versterkingen zijn de 23-jarige Makeko Coroma (die overkomt van eersteklasser Neptunes) en de eveneens 23-jarige Angelo Puriel (van Almkerk).