Tennis voor 65-plussers

Facet Ridderkerk biedt op verschillende momenten in de week tennis voor 65-plussers aan. Er wordt gespeeld op de buitenbanen van Reyerparc. Voor de dinsdag- en vrijdagmiddag is Facet op zoek naar leuke, enthousiaste en gezellige speelsters en spelers. Beide dagen wordt er gespeeld van 14.00 tot 15.00 uur.
De banen van Reyerparc hebben een zachtere ondergrond en dat is beter voor de gewrichten en zal zorgen voor minder blessures. Goed kunnen tennissen is niet belangrijk om deel te nemen, plezier in het spel en gezelligheid staan centraal. Vooraf of na afloop is er de mogelijkheid om gezellig met elkaar wat te drinken.
Het zomerseizoen loopt van april t/m augustus en in deze periode is er altijd plek voor invallers. Vanaf september kan er ook vast worden gespeeld. Het is mogelijk om een keer ter kennismaking mee te doen. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk via 0180 - 432 350 of jesper.lagendijk@facet
ridderkerk.nl.