Nog enkele plekken vrij voor zomerfestijn van Facet

Enkele weken geleden is het programma voor het senioren zomerfestijn van Facet Ridderkerk bekend gemaakt. In de afgelopen weken zijn vele inschrijvingen binnengekomen. De organisatie heeft voor sommige activiteiten gezorgd voor extra plaatsen voor deelnemers. "Er is duidelijk behoefte om gezellig met elkaar op stap te gaan. Gelukkig zijn de coronamaatregelen versoepeld. Dit zorgt ervoor dat sommige uitjes bijna vol zijn” zegt Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk. Het bezoek aan de Rijsoordse molen en de high tea bij De Paradijshoeve zijn al zo goed als vol. Inschrijvingen zijn ook nog mogelijk voor de high tea bij Van der Valk op 20 juli en busreisjes op 21 juli (rondrit door Rotterdam) en 28 juli (de Kersenhof + rondvaart in de Biesbosch). Op 5 augustus kan men naar het Oude Ambachten en Speelgoedmuseum. Inschrijven kan op het kantoor van Facet aan de Schoutstraat 5. Het volledige programma is te bekijken op: www.facetridderkerk.nl.