Coronabesmettingen verder omlaag

RIDDERKERK - Na een kleine opleving in de laatste maand van juni is het aantal coronabesmettingen onder Ridderkerkers afgelopen week verder gedaald. De laatste zeven dagen waren er twaalf positieve tests voor inwoners van Ridderkerk. Dit is de laagste weekscore van dit jaar.

Opnieuw werden er ook 0 ziekenhuisopnames van Ridderkerks met corona genoteerd. Virusdeeltjes in het Ridderkerkse rioolwater komen ook minder voor. Afgelopen maand was er even een lichte stijging (in lijn met de 34 besmettingen van vorige week), maar de laatste monsters duiden weer op dalende coronasporen.