Lezing over levenseinde

Karaat Mantelzorg biedt namens het Alzheimer Café Ridderkerk op maandag 12 juli van 19.15 tot 20.00 uur een digitale (live) lezing aan van de NVVE (De Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig levenseinde) over keuzes rondom het levenseinde. Deelnemers kijken thuis via de computer, tablet of smartphone mee naar de lezing (een camera en geluid zijn noodzakelijk). Vragen kunt u stellen via de chat en meedoen is gebruiksvriendelijk. Deelname is gratis. Na aanmelding ontvangt u via Karaat Mantelzorg een e-mail met daarin de link naar de digitale lezing.
Aanmelden kan via: info@karaatmantelzorg.nl Met vragen kan men bellen naar Mineke Boon, senior mantelzorgconsulenten Mineke Boon of Angelique Bloemberg bij Facet via 0180-763 717.

Geslaagd zomerfeest

Een zeer geslaagde dag afgelopen zaterdag in Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet. Er kon weer een zomerfeest worden gehouden in de tuin van het zorgcentrum. Het werd een gezellig festijn met kraampjes, met lekkere producten, prachtige handgemaakte kaarten, geschilderde huisraad, schelpen raden poffertjes en een geweldig optreden van Wil de Brouwer. Ook werd er ‘gegokt’ op mooie prijzen met het envelop trekken. Prijzen die gesponsord werden door een groot aantal bedrijven waarvoor de organisatie ze zeer erkentelijk is: “Er is genoten door buurtbewoners, bewoners en familie, maar ook personeel en vrijwilligers. Heel veel dank aan allen die deze dag mogelijk maakten”.

INGEZONDEN

Getuigen?
Gevraagd: Wil de getuige en/of dader zich aub melden van de aanrijding tussen de Toyota met kenteken ZJ-312-V tegen de Mazda SH-989-G op het Dillenburgplein op 29 juni 2021 omstreeks 15.45 uur. Uw melding is voor mij van grote waarde. U kunt mij bellen op 0031 (0)651327812 of mailen naar de Thefloris7@hotmail.com

Mijn dank zou groot zijn.

Ton